joi, 26 martie 2009

Alexandra Pascu

2 comentarii:

  1. nu imi plac! nu sunt expresive ... inclina mult spre chici.. cristina pozeaza stil "pitzi" (strambaturi in aproape toate pozle,deci fals) ce iti exprima tie expresia cristinei? ... iar ultimele poze facute in casa cositorarului sunt ca si cum ai face o poza cu un mini aparat de buzunar aiurea... Alexanda e oarecum timida si nu prea stie cum sa pozeze aici ar fi trebuit sa intervi tu ... Eu i-am facut alexandrei o shedintza foto mi-ar placea sa iti arat rezultatele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ar placea sa discutam un pic...dar daca esti anonima cum sa facem? Cristina a fost prima cu care am facut vreodata o sedinta foto si expresia ei reprezinta exact firea ei: neastamparata si plina de viata! De Crina nu ai zis nimic!? Am vazut cateva din pozele pe care i le-ai facut Alexandrei si datorita lor am chemat-o in Garda Cetatii si am facut si alte sedinte foto cu ea. Ai vazut ultima postare cu Alexandra si Cristina impreuna? Eu zic ca s-au schimbat un pic datele problemei in legatura cu timiditatea Alexandrei si asta tot datorita Cristinei! Chiar si la Casa Cositorarului o sa mai vezi niste poze facute acolo dupa ...interventie (l-am pus pe tobosar se intretina un pic atmosfera), dar inca nu am avut timp sa le postez! Daca pozele mele inclina spre chici, ale tale inclina spre fotografii gen studio, or eu nu am talent sa stau sa asez pe cineva in anumite pozitii fortate si nici nu imi place sa fac asta! Intr-adevar in pozele de la casa cositorarului Alexandra pare un pic cam matura dar tot asa apare si in pozele tale. Eu zic ca cele facute impreuna cu Cristina o reprezinta mai bine!
    Astept ...un contact!

    RăspundețiȘtergere