joi, 27 august 2009

Oana pe Breite

Dupa cum am promis la sfarsitul toamnei, cand am postat primele fotografii din acest pictorial, o sa va prezint echipa care l-a realizat. Nu am reusit sa o fac dupa cateva zile sa cum promiteam atunci, dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Acum ca este finalizata aceasta postare, iata-i pe cei care au facut posibila realizarea ei:
Fotomodel: OANA DEAC (bineinteles)
Foto: EMIL PANAITESCU (subsemnatul)
(foto 1)
Asistent foto: DRAGOS MIHAI (ucenicul vrajitor), dreapta
Ghid: TUDOREL GAVRILA (si bodyguard), stanga
(foto 2)
Eu le multumesc pentru aceasta realizare si va multumesc si voua celor care urmariti acest blog. Si as vrea sa va mai anunt ca este in lucru un nou pictorial cu fotografiile de promotie ale Crinei Balan.
Si inca ceva: pentru a va instiinta de aparitia unui nou pictorial de obicei folosesc mass-urile. Dar se pare ca pe unii ii deranjeaza rau: cand am postat ultimele poze cu Oana si am trimis mass-urile respective o dama a sarit in sus si mi-a spus ca ea e foarte ocupata si sa nu o mai deranjez. Am intrebat-o de ce nu ma scoate din lista. A raspuns ca nu are timp pentru asa ceva. Deci a avut timp sa imi faca morala pe mess dar nu are timp de 2 click-uri (unul pe delete si unul pe ignore) ca sa scape de mass-urile deranjante. Cu dama respectiva ar fi trebuit sa fac mai demult o sedinta foto dar nu am mai avut timp si probabil ca asta a facut-o sa maraie un pic la mine (vazand-o pe Oana). Adevarul este ca am trimis 3-4 mass-uri pentru o fraza care putea fi trimisa cu unul singur. Pe viitor o sa fiu mai scurt si la obiect. Detalii mai multe le voi posta pe blog. Am multi prieteni in lista pe care ii intereseaza ceea ce fac si unora chiar le place. Asa ca ii rog pe cei deranjati sa ma scoata din lista lor si sa imi dea ignore fara nici o remuscare.
Va multumesc pentru atentie si va doresc la toti o duminica placuta!

2 comentarii: