joi, 29 decembrie 2011

TINERETE, TALENT, FRUMUSETE ... DE AN NOU!

Avand in vedere ca Noul An se apropie cu pasi repezi am facut un efort sa termin aceasta postare pentru ca se spune ca nu e bine sa termini anul cu datorii ... si aceasta era o datorie pentru o prietena draga , a carei rabdare am pus-o la incercare, deoarece sedinta foto a avut loc in aceasta vara si de abia acum am reusit sa finisez pictorialul. Dar se mai zice ca ... "mai bine mai tarziu decat niciodata". Deci ... avem aici o continuare a postarii "Tinerete, Talent, Frumusete!", in care publicasem o parte din fotografiile facute la Brasov cu Georgia Gulea. Si daca n-am reusit sa termin prelucrarile foto pana de Craciun, iata ca postarea e gata si vine ca un cadou de an nou pentru aceasta talentata domnisoara. Mai vreau sa va mai spun ca ... dupa aceasta lucrare "de vara" mai am in lucru ceva "de toamna" (un colaj care va aparea la inceputul anului si care este tot ... o datorie pentru cineva drag) si in luna ianuarie voi incepe sa lucrez pentru expozitia de fotografie 3D care va avea loc la Muzeul de Istorie Sighisoara in luna Aprilie. Deocamdata vreau sa va doresc la toti:  
UN AN NOU FERICIT SI ... VREMURI MAI BUNE! 
LA MULTI ANI SI ... SA AUZIM NUMAI DE BINE! 




























































2 comentarii:

  1. MERCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SUNT SUPERBE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Georgia

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubesc Sighisoara ! Cel mai frumos an din viata mea, a fost cand am locuit acolo. M-am bucurat foarte tare sa revad orasul, in pozele tale !

    RăspundețiȘtergere