sâmbătă, 5 februarie 2011

NOAPTE DE IARNA LA SIGHISOARA

Iata-ne si la inceputul lunii februarie, in acest weekend, care se pare ca ne va scapa de ger. Fotografiile care fac parte din aceasta postare au fost pregatite pentru a fi prezentate de o delegatie a Municipiului Sighisoara in Grecia, alaturi de alte proiecte europene de iluminat arhitectural. Daca tot vor fi zilele acestea temperaturi si soare, care ne duc cu gandul la primavara, m-am gandit sa nu trecem asa usor peste sarbatorile de iarna si ... in primele fotografii sa mai vedem o data atmosfera de vis creata de ornamentele care au impodobit orasul nostru! Dupa acestea vom vace o incursiune prin cetatea acoperita de zapada, ... o fotoghicitoare si ... in final cate ceva despre cei care au participat la realizarea acestor imagini. 
Deci ... vizionare placuta!









... si acum sa incepem calatoria prin feeria data de iluminatul arhitectural din Cetaea Sighisoara.
Enjoy!





























... si iata si foto-ghicitoarea, care este pentru Sighisoreni ... cu premii, bineinteles. Vreau sa va spun ca la celelalte foto-ghicitori publicate n-am primit nici un raspuns pana acum, desi am promis ceva premii. Premiul pentru cea de azi: de unde este facuta fotografia de mai jos? ... este o poza  A4 pe hartie fotografica si o a doua poza pentru cei care imi spun ce nu este in regula cu cu aceasta fotografie.
PS ... chiar daca nu am primit nici un raspuns pana acum la foto-ghicitori, vreau sa va spun ca eu nu ma las ... si aici as vrea sa citez un mare fotograf, Rares Pulbere, care declara pe site-ul lui: "Am deschis Rares Pulbere Photography cu un singur scop, simplu si precis: sa devin cel mai bun fotograf din lume. Chiar daca nu am devenit inca cel mai bun... sunt convins ca e doar o chestiune de timp, nu de alta dar nu ma las eu asa usor." In legatura cu aceasta remarca mai citez pe un alt mare artist si profesionist desavarsit si prieten, Florin Crisan redactor sef al revistei FOTO-VIDEO: "Pe mine daca ma intreaba cineva cine este cel mai bun fotograf din lume, eu ii raspund cu o intrebare: spune-mi tu mai bine cine este cea mai frumoasa femeie din lume ..." Si are dreptate: pentru unii e steo actrita, pentru altii un fotomodel, sau chiar sotia pentru o parte din barbati. Deci ... e o chestiune de gust ... ca si in arta fotografica!
Dar sa revenim la foto-ghicitoare: studiati cu atentie imaginea de mai jos si trimiteti prin comentarii raspunsul la intrebarea: 
De unde este facuta fotografia si ce nu este in regula in aceasta poza?


















































Iata-ne la sfarsitul calatoriei noastre nocturne, incheiata cu coborarea in orasul de jos, unde ne-a asteptat o alta surpriza ... incandescenta. Aceaste fotografii au fost realizate in 4 sedinte foto, in 4 seri diferite la temperaturi de -5 ... -10 grade, cate 3-4 ore in fiecare seara. Nu vreau sa ii uit pe cei care au fost alaturi de mine in serile respective ca asistenti: in prima seara ... colegul meu de la Muzeul de Istorie, Petre iar in celelalte, fiica mea Andreea, care s-a inarmat cu un termos cu ciocolata calda si un rucsacel in spinare si a rezistat eroic la gerul din acele seri. Ea apare in fotografiile urmatoare inconjurata de micile noastre distractii din timpul sedintelor foto:


... si eu ... in final va doresc o duminica placuta la toti!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu