duminică, 2 ianuarie 2011

BUN VENIT IN NOUL AN SI LA MUZEUL DE ISTORIE!

LA MULTI ANI!
Iata ca am pasit in 2011 si dupa cum v-am promis in postarea anterioara, va prezint o scurta incursiune 3D prin Muzeul de Istorie Sighisoara incepand de la balconul Turnului cu Ceas si continuand cu cateva obiecte de mobilier expuse in muzeu. Va rog sa considerati aceasta postare o invitatie ca in acest an sa vizitati mai des Muzeul de Istorie, mai ales cei care nu au mai facut-o de mult ... ca e pacat si e ... rusinica sa fim sighisoreni si  sa nu cunoastem istoria orasului nostru. Va asteptam si cu multe manifestari: personal voi organiza o expozitie de fotografie si fotografie 3D in aceasta primavara, am colegi care vor expune picturi, apoi urmeaza Noaptea Muzeelor s.a.m.d. Dar sa revenim la fotografiile 3D de astazi: nu sunt foarte multe, avand in vedere ca nu am putut achizitiona un dispozitiv special pentru realizarea acestora. Cele pe care le veti vedea sunt facute cu ajutorul unui dispozitiv improvizat cu ajutorul colegului meu Petre Purcariu, divpozitiv denumit de noi ... artplastpetru. Trebuie sa va mai spun ca pentru vizionarea acestor fotografii (pentru efectul 3D) sunt necesari ochelari 3D, ca cei pe care ii vedeti in imaginea urmatoare. Apoi cateva imagini de sezon si ... inca o data ... Bun venit la Muzeul de Istorie! 



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu