marți, 30 noiembrie 2010

MISTERELE CETATII SIGHISOARA

Iata ca a trecut si acest workshop organizat la Sighisoara de 3D Media Communications si sustinut de redactorul sef al revistei FOTO -VIDEO digital, dl. Florin Crisan, si se pare ca a fost un succes si din punct de vedere organizatoric si din punct de vedere profesional. Vreau sa ii multumesc lui Florin, un profesionist desavarsit si un maestru in arta fotografica, de la care am invatat multe lucruri noi si datorita caruia am dobandit o noua viziune asupra fotografiei artistice! Vreau sa le multumesc si celorlati membri din echipa organizatorilor, respectiv Cristina si Adi care, si ei la randul lor, au data dovada de atata profesionalism in organizarea acestui workshop. Felicitari, multumiri si imbratisari si celorlalti participanti care, dupa cele 3 zile, la despartire, au lasat impresia ca ne cunosteam de un an. De un an, parca, de cand a avut loc primul workshop organizat de aceasta echipa. Eu personal sunt la prima manifestare de acest gen, dar au fost participanti la Sighisoara care au fost prezenti chiar si la prima editie. Sa nu uitam nici gazdele noastre, respectiv Casa cu Cerb si pe aceasta neobosita d-na Anemone, care pune atata suflet pentru ca turistii care vin in Sighisoara sa se simta bine!
Eu va doresc la toti Sarbatori Fericite, si sa ne vedem cu bine la anul la urmatorul workshop!


In continuare vreau sa va arat cateva din roadele participarii mele la aceasta manifestare. Pentru sighisoreni, va rog sa le considerati un cadou de Ziua Nationala a Romaniei si vreau sa va mai spun ca mai am pregatite si altele pe care le voi publica pana la sfarsitul anului, sa ne bucuram impreuna de frumusetile orasului nostru in aceasta luna a cadourilor. Vreau sa mai mentionez ca aceste fotografii nu sunt prelucrate (le vedeti exact asa cum au fost descarcate din aparat). Enjoy! 










Iata si o foto-ghicitoare: urmatoarea poza este prelucrata sau a ramas si ea asa cum a fost descarcata din aparat?  Pentru un raspuns corect ofer o imagine in format A4 cu Sighisoara pe hartie fotografica, iar cine imi spune si cum a fost realizata primeste 2 astfel de imagini! Ghici ciuperca ce-i!
Aceasta fotografie este si o dedicatie din parte mea si a lui Florin Crisan pentru sotia mea (pe care o cheama Ioana) si pentru prietena lui (pe care o cheama tot Ioana), care au avut rabdare sa ne astepte in noptile lungi cu sedinte foto (in care am lipsit de acasa),dar datorita carora am obtinut aceste rezultate!




3 comentarii:

  1. Fotografiile sunt senzationale. Va felicit din toata inima si va doresc sarbatori fericite si La Multi Ani!!!
    Adela Cazacu

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru apreciere! Sarbatori fericite si sa ne vedem cu bine in mai la PRIMAVERI LUDUSENE!

    RăspundețiȘtergere
  3. faine poze domnule Panaitescu. La mai mare!

    RăspundețiȘtergere